OP DE VIRTUELE KOFFIE

In deze reeks staat de getuigenis van een CFO centraal. Inhoudelijk kan het een 360° graden inkijk zijn in het finance management van een bedrijf, maar ook de focus op een specieke topic of insteek, al dan niet gedreven door de actualiteit, passen ook in deze aanpak.
De praktijkgetuigenis is niet vrijblijvend: in samenwerking met een expert integreren we feedback, lessons learned… waardoor het een verhoogde relevantie krijgt voor alle deelnemers.
Maar ‘op de virtuele koffie…’ is niet toevallig de naam van deze reeks: koffie staat ook centraal in onze uitsmijter waarmee we iedere sessie beëindigen.
Op de virtuele koffie mag dan een digitaal event zijn, we geven het ook een ‘off-line’ touch. Iedereen die een abonnement neemt op deze reeks ontvangt van ons heerlijke verse koffie (capsules of bonen, u kiest) van Caffénation, voldoende om samen gedurende 10 sessie samen van een kopje koffie te genieten.
De deelnemers die het meeste sessies hebben gevolgd, mogen zich verwachten aan een extra koffiegeschenk.








DEZE REEKS WORDT MEE MOGELIJK GEMAAKT DOOR

